Cucufmom Elizlite 13 aylık bizimki de ısırıyor bugün sürekli böyle yazıyorlar görüyorum bloger bir anne nin 16 aylık ogluda isiriyormus oda anket yapmıştı hepsi böyleymiş 🙄
Hep_mi_uykusuz Elizlite Benim 14 aylik kzimda oyle genelde beni isiriyor emerken olsun oynarken sinirlenenince.Babasi isiriyordu severken ona yoruyorum ondan gorerek yapiyor diye ama nasol bitick bilmiyorum
Aslmra80 Elizlite isirmiyor ama kafasına vuruyor saçını cekiyor yerlere atıyor kafasini vuruyor buda 2 yas sendromuymus geçen bende paylaştım öyle dediler şuan yapmıyor bunları sadece kendini atıyor dediği olmayınca
Zeynebinannesiii 14 aylık kızımda aynısı etimizi koparıyor sinirlenince koltuk masa neresi varsa ısırıyor elimiz kolumuz yakinindaysa elimizi kolumuzu ısırıyor ve sinirlenince kendini yerlere atıp kafasını yere vuruyor 😂😂 aynı şey bizdede var yani 😁
pandemibebegi Elizlite Bu eylemleri ilk yaptığında değişik bir tepki verildi mi hiç acaba? Gormezden gelip unutması gerekirdi. Alışkanlık edinmiş gibi
Aslmra80 Elizlite hiç bir fikrim yok kızımda 17 ay 10 günlük bunları bir anda yapmaya başladı bir süre devam etti şuan yapmıyor