Ksarikecili7 Herkese iyi geceler yeni doğum yaptım bebeğim gece uyurken emzirmek için ben kaldırmali miyim yoksa kendisinin mi kalkmasini beklemeliyim uyurken de kıyamıyorum ama aç diye kaldırıyorum 🤭
Rahimesevda Ksarikecili7 uyandırmadan besleyenilirsinz şuan o çok küçuk o yüzden en az 2 saatte bir besleyin
Busragonullu Ksarikecili7 gece ve gündüz 2 saatte bir emzirmeniz gerekir🙂 Eğer emzirmezseniz kan şekeri düşebilir bu da daha çok uyku yapar Sarılık riskine artabilir annesi Mecbur uyandirmaniz gerek 🥰 Kızım 3 aylık kendi kendine uyaniyor artık acligina ama yenidoğan öyle olmuyor maalesef 🤗