Perismom Kızlar şimdi banyodan çıkardım zorla koltuk altını bi açtım kıpkırmızı :(( popo pişik kremini sürdüm ama ne yapmam lazım :(
Annecik03 Perismom sudocrem de surebilirsin canim. Gunluk yika, guzelce durula. Sudocrem sur bolca. Gecer inshallah
Sdnrst Perismom yeter canim benim oğlumun da öyle oluyor arada pişik kremi suruyorum düzenli olarak geçiyor bir iki güne
Deletedmom_297 Perismom sudokremmm sürün önce yıkayın az yedirin hiçbişiciyiii kalmaz ben öyle yapıyorum cnm geçiyor hemen
giz Perismom doktorumuz bana iki gunde bir eklem yerlerine katlanan deri kisimlarina dogal zeytinyagi surmemi onerdi. Orda bu vesileyle ter durmaz pisikde olmaz dedi aklinizda bulunsun.
Perismom Annecik03 sıcak diye günde 2 kere yıkıyorum. Bi tek dün akşam banyosundan sonra yaglamadim. :(( desitin pisik kremini sürdüm ağladı ağladı uyudu :(
Annecik03 Perismom guzelce duruladigina emin ol. Havalar sicak surtmeyle cabuk piser. Sen sur, gecer 💜
Perismom Umybscn normalde hergun bebek yağı sürüyorum. Bi tek dün gece banyodan sonra direk uyudu süremedim yağdan vücuduna. Bugünde hemen pişik olmuş hemde nasıl pişik :( derisi soyulmuş gibi resmen
Annecik03 Perismom tabiki... pisik icin zaten. Cok guclu bi krem. Cok memnunum. Hemen faydasini goreceksiniz.
Mduygum Perismom iste alismis ya yaglanmaya terleyince yapis yapis olduysa demekki surtunmeyle olmustur hemen geciyo ya farketmiosun bile pisik kremi kullan hametan sudokrem cok kotuyse travazol surebilirsin
Umybscn Perismom ah kıyamam oluyor işte sıcaklarda üzmeyin kendinizi daha dikkatli olursunuz artık umarım hemen geçer