Kızlar pramatüre bebeğim şuan 2 aylık küvezde kaldığı için sadece 2 ay anne sütü götürebildim şimdi yok denecek kadar az tutuyor ama süt yok inşallah artar orası ayrı bir konu neyse mama veriyorum bi beslenmede 60ml 70 ml falan daha 1 saat önce verdim ama hala aranıyor istiyo ağlıyor miktarı az mı azsa arttırıyım diyorum ama bir yandan da obez yapabiliyormuş mama ondan da korkuyorum napmam lazım