Hayalperest25 Çocukların korkuları 3 yaş civarı başlar. Siz nasıl yönetirseniz öyle geçirir bu süreci. Siz çocuğunuza “Karanlıkta korkulacak bir şey var” mesajını verirseniz o da karanlıktan korkan bir çocuk olur bunu unutmayın. 17 aylıkken kızımı kendi odasına geçirdik. Şu an 35 aylık olacak hala odasında yatıyor. İhtiyacı olduğunda beni yanına çağırıyor. Gidiyorum, uyutuyorum geri odama dönüyorum. Korktuğu dönem olmadı mı ? Evet oldu. Bir ara gölgelerden korkuyordu. O süreci de kitaplarla, oyunlarla ve konuşarak kolaylıkla atlattık. Odasını çok sever, bizim odamızda hiç yatmak istemez mesela.