Merida1 Ben bu sürecin çocuk liderliğinde gitmesini savunuyorum. O yüzden ben ona tanıttım, anlattım, kitaplar okudum kızımın kendi teklif etmesini bekledim. Kendi istedi. Hiç tuvalete götürmedim, hiç tuvaletin var mı diye sormadım. İlk gün sadece altına yaptı. İkinci gün hafif kaçırdı. Üçüncü gün öğrenmişti. Ama dediğim gibi kendi kontrol etti hep süreci. Bu arada 30 aylıktı ve hazır olduğuna emindim ama yine de ben demedim başlayalım diye. O yüzden çocuğunuza güvenin derim. İsterseniz bir kaç gün daha deneyin bu şekilde ona bırakın süreci. Baktınız olmuyor bezi takın. Şimdi bez takıyoruz ama istediğin zaman çıkarıp tuvalete yapabilirsin diye anlatın. Kitap okudunuz mu bilmiyorum ama o da çok etkili oluyor ve tuvalet oyunları.