Hlyvk Arkadaşlar bugun 4 aylık olduk ama çok zor bir gündü bol aglamalı bol kusması çünkü kendini kaldırmaya çalısıyo ve bol çığlıklı sizde böylemisiniz ve hiç uyumadı desem yeri var