Kızlar selamm
Bebeğim 2 aylık ilk günden beri BİM’in bezi Jenny Willy kullandım hiç pişik sıkıntım falan olmadı ama 3 keredir kakasını dışına çıkarıyor hep ön taraftan değiştirmek istiyorum pişik olursa diye bı tedirginim. Memnun kaldığınız bezler hangileri ? Benim aklımda sleppy var ama bilemedim