Selam herkese hanımlar
Doğum yaptığımdan beri yaklaşık 5 buçuk aydır zayıflamaya uğraşıyorum her gün diyete giriyorum bismillah akşam olmadan bozuyorum. Fakat dün iyice kafaya koydum çünkü bu halimden hiç memnun değilim eski Halime dönmek istiyorum ve ortalama 20 kilo fazlam var. Çocuk olunca dışarı da çıkamıyorum her gün malum ve kendi kendime sıkı bir diyete girmeye karar verdim ( bu arada herkes kendi vücudunu daha iyi bilir ben baya aç kalarak zayıflayabiliyorum) günde iki öğün yemeye çalışıyorum dün sabah haşlanmış yumurtalı kahvaltı yaptım yumurta havuç zeytin vs akşam sadece çorba içtim artı 2 litre su. Bugünde sabah gevrek yedim akşam bir kase nohut ve çorba bu kadar. Ve iki gündür Leslie yapıyorum dün 15 dk yaptım bugün 15+15 yaptım. Ve çok mutluyum iki gün dahi olsa kendimi hafiflemiş hissediyorum iki günde bile bu kadar mı fark eder 🤩 zayıflamayı düşünenler ve Leslie yi denememiş olanlar mutlaka deneyin ben hep duyuyordum ama ilk defa dün denedim müthiş yorup terletiyor 🥵 öyle içimden geldi anlatayım dedim belki motivasyona ihtiyacı olanlar vardır 🧚🏼♀️