Kızlar sizin de öyle mi her uygulamaya girdiğimde giriş yapmam gerekiyor 2 gündür böyle
secoz Beni hatırla var tikledin mi altta
secoz kaydet var Canım oraya bas tekrar giriş yapmak zorunda kalmazsın
secoz Beni hatırla seçeneğini seçebilirsiniz💜
Deletedmom896 elifizm hayır 🤭🤭
Beni hatırla diyor musunuz