merhaba🌸 6 ay 13 günlüğüz ama uyku nedir unuttuk nerdeyse. gündüz uykusu yine geceye göre bir tık iyi ama gece 2 ye kadar direniyor uyumamak için..Ağlamıyor ama uyumuyor.Sadece Uykuya götürdüğümüzü anlayınca başlıyor ağlamaya.Emzirdiğim sürece iyi ama emzirmeden uyutmaya çalışırsam yok böyle bir ağlama🥺🥺İyi geceler çayı varmış.Deneyen kullanan var mı?Etkili mi acaba? Bana önerebileceğiniz birşey varsa çok sevinirim.