Seval-19 nurelem ben ozelde kan idrar verdim oglumun cikmadi devlet hastanesinde kagit olarak almistik ozelin sonucunu
BuzluKahve nurelem özel derken sgk kapsamındaki özel hastanelerden bahsediyorsanız görebilir, ama tamamen özelse çıkmaz. Tamamen özel tahliller enabızda da çıkmıyor.
BuzluKahve nurelem gittiğiniz yerde zaten en başında sorarlar size güvencenizi. Benim kadın doğum da, şu an oğlumun doktoru da hastane değil özel muayenehane. Testleri de özel laboratuvarda yaptırıyorum. Onların hiç biri sgk kapsamında olmuyor zaten.
Deletedmom4444 nurelem Evet cikiyor.Ben bi defa d vitamini testi verdim özel de sonra develte gittim 5 ay sonra falann.D vitaminine bakilmis dedi.