oglusum03 Hassas atopik kuru ve egzamaya yatkın bebiş anneleri. Kullanıyor musunuz acaba bu kremi kullanıyorsanız da işe yarıyor mu ve nasıl kullanıyorsunuz bilgilendirebilir misiniz almak istiyorum da
Brutal-Betty oglusum03 oğlum 1 haftalıkken kullanmıştım kuvezde kaldığı için serumlardan egzama gibi olmuştu kolları günde 3 defa sürdüm 1 hafta sonra iz dahi kalmadı kolunda
oglusum03 Brutal-Betty benim oğlumun yüzü çok kuru ve egzama geçirdi kortizonlu seyler de kullanmak istemiyorum
Brutal-Betty oglusum03 bu kremi doktor önermişti bana al kullan izi kalır ömür boyu dedi ama hiç iz de kalmadı 6 aylık oğlum rahatlattı kaşıntısı da gitmişti