Ben 3 tatlı kaşığı pirinç ununu çay bardağında soğuk suyla açıyorum. Tencereye 1 vardak su koyuyorum o karışımı ekleyip karıştırıyorum bazen içine göz kararı isrmik de atıyorum. Ve 3 kaşık formül mama katıyorum. Piştikten sonra da keçiboynuzu pekmeziyle tatlandırıyorum😊