Gozdegemen benimde 40 aylık kızım var bizde öğlen uykusunu bırakalı 1 ay oldu, bizimki de uykuyu hiç sevmez hep ağlayarak gideriz böyle daha iyi oldu gibi ama yorulduğunda çok hırçınlaşır ağlar hergun tekrardan diyorum yarın uyucaz diye ama direniyor bende uzatıyorum sabah 7.30 da kalkar akşamda 8.30 da uyur benimde 15 aylık oğlum var onuda ablası yüzünden günde 1 uykuya düşürdüm ki akşam aynı anda uyusunlar