Geceden kuru kayısıyı bekletin 1 bardak suyun içinde, sabah o suyla ince öğütülmüş yulaflar oluyor ya o suyla yulafı pişirin, içine armut rendeleyin kayısıyı içinde ezip yedirebilirsen hissettirmeden hatta beklettiğin kayısıyı da koy ama yok yemez dersen suyuyla pişirdiğin yulafa armutu rendele hafif soğuyunca biraz da pekmez koy yedir tadı zaten nefis oluyor ben de yiyorum bazen benim kız onunla felaket yapıyor azıcık kabız olacak gibi oldu mu hemen kahvaltıda ondan yediririm düzelir 2-3 gün üst üste yedir işe yarar