Efosunannesi1 7 aylık korona oldu kuzum öksürüğü çoktu doktor emzirmekten başka çaren yok dedi bolca sıvı tükettirdim sarımsak soğan her yemeğine koydum özellikle sarımsaklı yoğurt yedirdim antibiyotik niyetine ayaklarının altına vickıs sürdüm gece yatarken sürekli burnunu temizledim odasına başının ucuna soğana karanfil batırıp koydum sonra oda nemli olsun diye havluyu ıslatıp peteğin üstüne koydum çok şükür 3 günde atlattı