Kızlar merhaba benim bebegim 10 aylik oldu d vitamini kullanıyorum düzenli fakat hala diş yok doktorlara söylediğimde çok üzerinde durmuyorlar ama aynı zamanlarda doğan bebeklerin hep çıktı dişleri anne sütü ve ek gida alıyor bu arada neden böyle acaba bebeğinin disleri geç çıkan anneler varmi 🥲