Kızlar canim sıkıldı biraz. Bugün 2 ay kontrolünde kızımın kilosu 4450 Gr çıktı. 3150 doğmuştu. Boyu 47 idi 56 olmuş. Doktor 3 3.5 saatte emzir süt yaglansin dedi. Cidden bende sütün rengini sulu gibi görüyorum bu aralar. Ama kızım 2 saat dayanıyor meme istiyor emzik almıyor oyalanmiyor o kadar zaman. Çevrem de hep olur mu ben çok sık emzirdim 1 1.5 kilo aldı diyor. Canım fena sıkkın süt var 5 6 kere de çişini yapıyor günlük. Huysuzlaniyor vs yok desem ki ağlıyor doymadı ama yok uysal emince mutlu oluyor. Süt kalitesi nasıl artar hoşaf kuruyemiş 3 litre su gün içinde sakın ve mutluyum sinir stres yok uykumu alıyorum ne yapmalıyım işin içinden çıkamadım.