Girlannesi Kızlar 1.de sezaryen olup da ikinciyi normal doğum yapan var mı varsa ne kadar zaman sonra oldu? Sıkıntı yaşadınız mı yoksa tekrar sezeryan mı daha iyidir
Prens3456 Girlannesi ben yapmadım ama yaptıran bir doktor var İstanbul’da harika eğer 2. Bi çocuğun olursa ssdv düşünüyorum en az 2 yıl diye biliyorum ben
Tugceeeee01 Girlannesi bende çok istiyordum ama burda bı tanıdık sırf bunun için Konya’ya gitti bebeğini kaybetti o yüzden korktum dr.m da ben yaptırmam niyet de etme evdeki bebeğine yazık ikinizden birini kaybedebiliriz dedi korktum açıkçası