Alpsmomm şampuan olarak mustela kullanıyorum çok iyi geliyor birde nemlendirmek içinde la roche posay diye bir krem var egzamamıza bu krem iyi geldi bizim sık sık nemli tutmak gerekiyor ve ben banyo sayısını azaltmıştım bir süre cildi daha da kurumasın diye ve geçti şükür bizim