meraklibiranne Çoklu besin alerjimiz var her bezini açtığımda mustela sürmeme rağmen pişiğimiz geçmiyor ne yapacağım nasıl geçecek bu
Mariposa meraklibiranne benim kiZimda da süt alerjisi var biraz kaçamak yapsam pişik oluyor , sarı kantaron yağı kullanıyorum 2 güne geçiyor bir de zıbınını çıtçıtlamiyorum pijamasının icine koyuyorum bez sıkmamış oluyor hemen iyileşiyor
ErkekkAnnesii meraklibiranne pişik zamanında ıslak mendil vs kullanmayın sık sık yıkayın gerekirse altını açık bırakın arada sıkmasın mutlaka yıkayın saf zeytinyağı da iyi geliyor birde bepanthol oğluma çok iyi geliyor deneyin isterseniz sudocremde iyi diyorlar denemedim ama
nesee meraklibiranne arko kremin en küçük boyunu kullanıyorum tavsiye ettiğim eltim arkadaşım da onun dışında biseyin iyi gelmediğini söylediler
egelisamom meraklibiranne Yumurtanın akı kesinlikle deneyin gün içinde 4 5 defa sürün ertesi gün geçtiğini göreceksiniz normal zamanda da hep sudocrem kullanırdım