Japonica AnayimBenAnaaa merhaba, mesajinizi yeni gördüm. O bölümü gorebilmeniz için diş doktorunuzun o bölümü sizinle paylasmasi gerekiyor. Benim doktorum actiktan sonra ben de gormeye başladım.
Pamukannesi58 Akaan merhaba, hangi dişçide taktırdınız ve emzirme sürecinde tel sıkıntı oluyor mu? Bebeğin bir yaşında bende istiyorum ama emdiği için vazgeçiyorum.