bukaga Kızlar dogumdan sonra vitamin kullanmaya devam edenler var mı benim bebeğim 11 aylık oldu hala imom latte içiyorum var mı bnm gibi yapan
ErkekkAnnesii bukaga ben hiç kullanmadım ama keşke kullansaydım vitamin oğlum şuan 20 aylık ama kullanıcam heralde bir süre
glsma06 bukaga elenetal 3 vermisti doktorum 40im cikinca kotnrole gittigimde degerlerim iyiydi ama rengim solmustu mutlaka ic dedi hala devam ediyorum faydasi oluyor
ErkekkAnnesii bukaga yani bitkin yorgun uykusuz oluyordum belki daha iyi gelirdi daha canlı zinde tutabilirdi beni ondan keşke dedim
Rumeysa28 bukaga anladım ama bilemiyorum yani benim doktorum önermedi gerekli yiyecekleri yiyerek vitamin kazanmaya çalışıyorum
Alka bukaga demir ilacı içiyorum canım 43 gün oldu . Doktor devam et dedi . kanım iyi ama ona rağmen iç dedi . 🤷🏻♀️
serebro bukaga 22 aylık oğlum şimdi möllers kullanıyorum. Çok farkediyor hemen cildim kendine geldi vücut yorgunluğum azaldı
Alka bukaga d vitamini içebilir miyim acaba emziriyorum bebeğe bı zararı yoktur dimi . Bide OMEGA 3 var hamilelikten kalma onuda mi bitirsem .😂
bukaga serebro dmii bence de bir de ben emziriyorum henüz 11 aylıgız , süte de vitaminlet geciyor foliktir omegadır fayda yani canım