Selam kızlar. Bebeğim doğduğundan beri ani olan herseyden korkup sıçrıyor. Mesela oyun oynarken birisi hapsursun hemen sıçrıyor korkuyor. Ya da ne biliyim dalmış gibiyken bir oyuncak vs vereyim yine korkuyor. Annem acaba yıldızı cok mu düsük dedi. Hiç te anlamam böyle seylerden. Sizde durumlar ne normal mi?