4 aylık oğlum var. 4.aya kadar kilo alımı gayet iyiydi. Yalnızca anne sütü ile besleniyordu. Ancak son kontrolde doktorumuz az kilo aldığını mama takviyesi yapmam gerektiğini söyledi. Ancak bebeğim mama içmek istemiyor. Aptamil ve golden goat denedik ikisini de verdiğim gibi ağlamaya başlıyor yutmuyor. Böyle bir durum yaşayan var mı aranızda ne yapacağımı şaşırdım 🤦♀️