Benim de doğumum da izmir tepecikte ve zor bir Doğum oldu, sonrasında da malum hastaneden mikrop kaptım, hastane korkusu oluştu diye gitmeye de korktum, boydan boya açıldı dikişlerim. 1 hafta kaldık, temizlediler sözde, ama örnek alıp tahlil yaptıklarında hangi bakteri olduğuna bakmadan eve yolladılar, iltihap bitmeyince aile hekimim iğneli antibiyotik verdi de Doğumdan 2 ay sonraya yakın dikiş yapıştı tekrar. Umarım siz benden daha şanslısınızdır.