37 günlük bebeğim var Emzirmiyorum meme reddi yaşıyoruz günde 2 kere sağım yapıyorum o da toplasam 25 cc zor çıkar sezaryen doğum yaptım lohusa kanamam 20 gün sürdü sonra kesildi dün adet oldum bugün ikinci günü ama baya yoğun geliyor benim durumumda olan var mı endişelenmeli miyim