1.5 aylık bebeğim var ve troid rahatsızlığım var. Herneyse hamileliğimde yüksek kullanıyordum. Kontrole gittim değerim az bişey düşmüş ve ilacımızın dozuda düştü. 3-4 gündür bebeğim emdiğinde kusuyodu hep acaba ilacım ona zarar vermişmidir? Sütten geçmişmidir (sütüm acı falan değidi olsaydı emmezdi kıl bi bebek çünkü)