3 yaşında kızım var, normalde de biraz hareketli ve hırçındır yapı olarak. Ama kardeşi geldiğinden beri daha bir hırçın doğal olarak. Ne uyku düzeni kaldı, ne beslenmesi 😔 bebeğim daha bir haftalık ve bugüne kadar kardeşine karşı pek bişeyi yoktu . Ama bugün sürekli bişeyler yapmaya çalıştı . Belli edemediği kıskançlığı gösterdi sonunda ve ben ne yapabilirim hiç bilmiyorum. Siz bu durumda ne yaptınız ne olur bana da akıl verin . Bu arada destek alabilcek bir yakınım yok. Tek yapabildiğim gündüzleri kreşe gidiyor. Kardeşi doğmadan 1 yıl önce gitmeye başlamıştı. Bu durumun etkilediğini düşünmüyorum.