Kizlar merhaba bebegim doğduğunda 1 hafta kuvezde kaldı o esnada biberona alışmış olsa gerek beni emmedi . Sürekli sagarak verdim sutumu şimdi yeni yeni emmeye başladı ama 5 dakika emiyor sonra çenesi yoruluyor bir saat boyunca bunu tekrarlıyoruz sonunda bende yoruluyorum sütü sağıp biberonla vermek zorunda kalıyorum kuvetli çekmesi için doymasi için ne yapabilirim gerçekten bebekler 1 saat sürecek kadar çok uzun mu emiyor çok üzülüyorum herkez soruyor emmiyor diyince üzerime geliyorlar bende emzirmek istiyorum süt sağmak kolay bişey degil ama emzirmek sur sagmaktan daha kolay . Akıl verin ne olur