4072020 ben de 35 hafta 2 günlükken şehir hastanesinde dogum yaptım. Korona olduğumun 5.gunuydu sanırım. Oksurukten dolayı ağrım var sanıyordum. Sancim cikti acilmam cikti. Gondermediler haliyle. Odaya alındım muayeneden sonra sezeryane alındım. Simdi cok şükür 3 aylik oldu düzeltilmiş 2 aylik. Cok gecmis olsun. Bebek kuvoze girerse eger( insallah girmez anneye bebegi verebiliyorlar benim kız 2600du oksijen tedavisi ve antibiyotik tedavisi gordu) sakin ama sakın üzülme çünkü koronayken o rahatsizlikla çocuğa bakmak çok zor olurdu benim acimdan. Sonradan dusundum ki iyiki kuvozde tedavi görmüş ben onlardan daha iyi bakamazdim. O süreçte bende dinlenmiş ve iyileşmiş oldum. Anne bebek servisinde 2 gün birlikte kaldıktan sonra evimize döndük. Herkesin hikayesi aynı olacak diye birsey yok. Insallah sağlıcakla kucağınıza alın. Rabbım yardımcınız olsun