AlyaMeyra Kızlar kızımda vajinal yapışıklık farkettirmeden bugün doktora açtı ama şimdi idrar yaparken acıyor diyor çok ağlıyor yapmak istemiyor tutuyor bu durumu yaşayan oldu mu? Bence normal değil de?
2012-2015-2021 AlyaMeyra benimde kızım 4 5 aylikti dr kontrolünde fark etti doktorumuz dil çubuğuyla bastırarak açtı krem verdi kullandım geçti şükür size krem vermedimi ?
Busra2326 AlyaMeyra bende burada bekleyeyim sanırım benim kızımda da var cumartesi kontrolümüz var sorucam doktorumuza 😢 ama kızım idrarını yaparken aglamıyor zorlanmıyor bir zararı var mı ya
AlyaMeyra 2012-2015-2021 hayır açtı sadece krem dediğiniz östrojenli krem sanırım onu kullanacak kadar ileri düzeyde değildi ihtiyaç duymadı fakat açma sonra acı olduğunu hiç duymamıştım ben şuan endişeliyim o yüzden
AlyaMeyra Busra2326 benim kızımda da hiç bir problem yoktu ben altını değiştirdiğimde krem sürerken farkettim.
2012-2015-2021 AlyaMeyra tekrar yapışma olmasın diye vermişti 1 hafta kullandım şimdi sürekli kontrol ediyorum
Esmakaracaaa AlyaMeyra nasıl anlaşılıyor idrar yolumu kapanıyor yoksa vajina girişimi kapalı oluyor. Bende bebeğimden şüpheleniyorum
AlyaMeyra Efna canım bildiğin vajina girişi delik yok çizgi iz gibi bişey var yapışmış iki taraf birbirine birleşmiş oluyor.. hazır bez, ıslak mendil, pişik kremi kullanımı sebep oluyormuş
Tuba_24_11_86 AlyaMeyra benim kızımdada var krem verdi kullandım biraz geçti ama kullnamyıncatekrarlıyor malesef
Erv Gkceeb estriol Bugun cocuk cerrahi actirsin dedi sonrada vazgecti gene ayni kremi yazdi bul kullan dedi
Gkceeb Erv bende dün aldım iki gündür kullanıyorum faydasını görürüz inşallah, kaç gün kullanılsın dedi size