Bebeğim 3 buçuk aylık dün sağlık ocağında bna aşı vurdular 10 yıl koruması bida gebelikte gerek olmasın diye fakat dünden beri hem kolum hareket ederken acıyor buğün de bi halsizlik ateşim var şuan bebeğimi emzirmem de bi sıkıntı olur mu başına böyle bişy gelen var mı acile gitmeyi düşünüyorm