Az önce kızıma alışveriş yapıyordum yazlık için şort alayım dedim sonra dedim belki bacaklarına felan dokunurlar kimisi ıssıyor ya sevmiyorum uyarıyorum ama ne bilim ya tatile gidersek askılı alayım dedim yine aynı düşünce aklıma geldi tayt aldim normal tişört aldım evet bebeğimi kıskanıyorum ama ne bilim haberlerde neler duyuyoruz onlardan çok etkileniyorum ondanda oluyor galiba sizede oluyor mu yoksa tek ben miyim