Dimitrina_kovaceva https://www.hizliresim.com/ot2w9j8 [https://www.hizliresim.com/ot2w9j8 görsel] [url=https://www.hizliresim.com/ot2w9j8][img]https://i.hizliresim.com/ot2w9j8.jpeg[/img][/url]
Bibitmediniz Dimitrina_kovaceva bilgim yok ustte kalsin😒 gecmis olsun canim insallah onemli bsey degildir
Genc1prensannesi Dimitrina_kovaceva bi deri hastalığı canim geçmiş olsun dr görmesi lazim diye biliyorum ben
Dimitrina_kovaceva Hazelnur29 götürcm yarın Ama yani uyku uyuyamıcam bu gece post acim bilen olur belki dedim
Demirg Dimitrina_kovaceva ahh yavrum kıyamam 🥺 hemen Bi doktora götür annesi. Bilmiyorum üstte kalsın 🙏
Rumeysa28 Dimitrina_kovaceva çok geçmiş olsun bilgim yok geçmiş olsun bş doktora götür istersen neyden kaynaklı ne dokunmuş ne yapmaman lazım herşeyi öğrenirsin
Dimitrina_kovaceva Rumeysa28 ek gıda almıyor hiçbir ekstra bir şey yok ki ek gıda yedirsem dicem ki alerjisi var ama 5 aylık daha
1minik Dimitrina_kovaceva doktoruna fotoğraf at yada ara bi anda olan bişey mi bilmiyorum ama pişik ilerlemiş gibi…büyük ihtimalle krem verir geçer inşallah…bide boynunu iyice kontrol edinde saç vs dolanmış olmasın
Ayca77 Dimitrina_kovaceva boyun pişiği gibi duruyor, çok mu baharat tüketiyorsunuz, sıcaktanda olmuş olabilir, güzelce temizleyin kuru tutun ama doktora görünün kesinlikle
Deletedmom484545 Dimitrina_kovaceva ayy bu nee böyle acile götür hemen yaa yazık . Çokmu terliyor isilik dicem değil alerji olmus
Dimitrina_kovaceva Deletedmom484545 yani alerji olamaz ki ek gıda almıyor 5 aylık. Hiçbir ekstra bir şey yok yani hayatı stabil devam ediyor herhangi bir krem vs değişikliği de yok. 3-4 gündür böyle 🥺 isilik sanmıştım ama değilmiş