Merhaba Happy Kids Anneleri 3 yaşından selamlar.
3 yıl önce katılmıştım tam 1 yıl kullandım. (1 sonunda galiba acemilik tam anlamıyla gidiyor) - (bir rahatlama gevşeme😂)
1-1.5 yaş arası derken 2 yaş sendromu yasasanda gaz sancıları ve sürekli gece uyanan memekoliklik bitiyor. (Anne içinde geçerli ben çok zor ikna oldum memeden kesince hadi beni istemezse diye) öyle olmuyormuş tabiki daha çok istiyor bence.
Tabiki burada da Tanımadığım bir sürü annelerden fayda gördüm çok faydası var emin olun Ve en güzeli hala görüştüğüm çocuklarımızı beraber büyüttügümüz. Arkadaş değil kardeşler edindim burada.
Buraya da bir anlık geldim çünkü yeni annelerimize destek vermek istiyorum bir de küçük bir tesekkur💕.
38 haftalık doğduk biz enfeksiyondan ötürü 1 hafta kuvezde kaldık. Eve geldik Kolik bir bebek olduğunu farkettik. Arabadan tutun da kimyon çayına kadar her şeyi denedik. En son altımda pijama ile mahallede bebek arabası ile geziyordum Sürekli meme de olması çabası tabiki. Ek gıda döneminde tatma sorunlari bronşitten ötürü geçmeyen öksürükler de vardı. Hiç durmuyor evi bile bazen toplayamiyordum. Her ağızdan bir ses 1 yıl sonra kesildi zaten. Ve sonunda geçmez dediğim o günler buyumeyecek galiba dediğim o bebeğim sabah benimle kahvaltı yapıp sohbet ediyor. Lohusalık döneminde eşimle geçmez dedigim o tartışmaların yerini de sukutluk aldı galiba. Bir de tabi ki burası kadın dayanışma platformu da sakinleştirdi beni o yüzden yazın çekinmeyin 😂bana ciddi gelen şeyleri yazıyordum. Buradaki bayan arkadaşlar yalnış ya da doğru tarafsız elestiriyordu. Bir bakmisim doğru ya aslında diye buluyordum kendimi. O yüzden kısa bir teşekkür etmek. Yalnız olmadığınızı hissettirmek ve tanıdığınız arkadaşlarınızın çocuğunuzun en iyi arkadaş olmasını sağlayan bir platforma da küçük bir tesekkur etmek istedim. Hoşçakalın sağlıkla kalın 💕