Deletedmom454 Adtb Bu konuyu daha geçen biz arkadaşlarla tartışmıştık çocuğun eğer bronşit falan gibi bi sıkıntısı olursa bunu tetikliyo falan diye ben bunu çok sonradan araştırıp öğrendim öncesinde bende kullanıyodum ama oğlum sık sık neden hastalanınca herhalde bundan diye bıraktım
Deletedmom5284 Evet zararlı ben kendimizede bıraktım kullanmayı Benimde bronşitim var zaten tetikliyor
Adtb Altini actigimda gobegini çok tirnakliyor kasiniyomus gibi ben deterjanida degistireyim iyisi. Ütülüyoruz falan ya zararli bisey kalmasa keske🤭
Okuroya Adtb bebekler için pek önerilmiyor. Hatta geçenlerde bir yazı okudum yetişkinler için bile onerilmiyordu
spaceship Bebeğim için kullanmıyorum. Kendimize kullanıyorum ama bağımlısıyım diyebilirim 🥴 Yumuşatıcı en son durulama suyu ile verildiği için kıyafetlerde kalıyor, bu yüzden zararlı diye biliyorum.