Merhaba benim bebeğim 4,5 aylıkken emmeyi bıraktı gündüzleri sadece şu an geceleri 2-3 kez emiyor. Golden goat mama veriyordum aşırı kabızlık yaptığı için doktor kontrolünde duphalac şurup veriyordum kakasını yapması için. bu süreçte de golden goat mamayı bırakıp bebelac gold vermeye başladım. Kakasını yapmaya başladı bende şurup vermiyorum ama bu seferde 5- 6 kez kaka yapıyor açıkçası normal mi diye endişenmeye başladım. 🙄başına bu tarz bişi gelen var mı? Normal mi sizce?