DenizAlpinAnnesi Kizlar oglumun atesi bunun yani sira crp si ve calprotectin yüksek cikiyor korkmaya basladim internettw korkunc seyler yaziyor , konuyla alakali tecrübeniz varmi
Mrvts DenizAlpinAnnesi geçmiş olsun üstte kalsın enfeksiyon tarzı birşey olabilir mi calprotektin testi ile birçok teşhis yapılabiliyor diye biliyorum. Oğlum için de vermiştik ama bizim normal çıkmıştı o yüzden çok detaylı bilmiyorum inşallah bilen birileri vardır
DenizAlpinAnnesi Mrvts insallah kronik bir rahatsizlik degilsir pazartesi randevumuz var ama anne yüregi bekleyemiyor :(
Mrvts DenizAlpinAnnesi inşallah çok çok haklısınız gerçekten insan çok tedirgin oluyor inşallah önemli birşey değildir toparlanır çabucak 🤲
Mrvts DenizAlpinAnnesi Kaka testi Mikrobik yaz ishalleri Besin alerjisine bağlı barsak iltihabında ve Çölyak Hastalığında yüksek çıkar Sizde normal Besin intoleransı dediğimiz bazı meyvaların ve sebzelerin şekerlerine tepki verebilir Bu durumda da ishal görülür Burda sorunlu meyve veya sebzeyi siz gözlemleriniz ile bulabilirsiniz" doktora calprotektin testi sonucunu atmıştım bu şekilde cevap vermişti ama bizim sadece aşırı kaka yapıyordu ateş halsizlik falan yoktu keyfi iştahı yerindeydi alerjik bünyesi olduğu için böyle bir tahlil istenmişti Belkı sizdeki de mikrobik birseydir stres yapmayın crp yüksek demişsiniz enfeksiyonu var demek ki inşallah tedavisi kısa sürede çözümlenir