Suleasya Dilcem28 henüz menenjit asisi yaptirmadim sistem nasil bilmiyorum. Kimine doktor 3 aylıkken baslatiyormus aşıya bana da ilk doz 14 aylıkken olacak dedi o yüzden ne neyle ne zaman kac doz bilmiyorum 😅
Snowglobe Dilcem28 ben 7. Ajda ikisini aynı anda vurulacak diye biliyorum. Hatta iyi hatırlattınız yarın doktoru arayacaktım 😂
NilMomm Dilcem28 yok yok sadece 37.3 e kadar ateşi çıktı ama 4 saat arayla 1 çay kaşığı calpol verdim. 3 gün bi huysuzluğu oldu o da az o kadar. 3-5 aylarda yaptırdık. Şimdi bir de 13.ayda var
Nscaslan34 Dilcem28 ben. Hiç bisey olmadi 3 aylıkken. Pardon rotarix ve nimenrix olduk. Bexero 7.ayda
Atesalp Dilcem28 2 buçuk ve 4 buçuk aylikken ayni anda yapıldı o ikisi. Hatta rota da ayni gun yapıldı. Bir sorun yasamadik
Mavi53 Dilcem28 bir hafta arayla yaptırdım doktorumuz ikisi bi arada genelde ateş yapıyo o yüzden bir hafta sonra yapalım dedi. Bexero da kızım ateşlenmedi ama o kadar ağladı ki akşamında susturamadım calpol verdim onla biraz rahatladı