2ml veriyordum(Şurubun şırıngasıyla). Günde 3-4 kez veriyordum. Ikınmaktan morarıyordu bizim bebiş. Geceleri derin uyuyamıyordu. Kakasını da çok yapıyordu ben poposunu uyardım 2 ay boyunca 😓 Son 1 aydır kullanmiyorum artık gazını cıkarabiliyor. Dozun birini gece verirsen daha rahat uyur ağrı kesici etkisi var diye okumuştum, ben öyle yaptım.🤗