bukaga Kızlar 11 aylık olmak üzereyiz gel gel ve alkış yapıyoruz bay bay , baş baş , tel sarar , bir bir hala yapmıyoruz izliyor beni ama tekrar etmiyor, bizim gibi olan var mı?
manicurist bukaga 11 aylık kızım Anne baba anneanne dede abla diyor baş baş yapıyor öpücük atıyor göz kırpıyor
2guzelinannesi bukaga gel gel alkis yapmasida bir taklit. Ben kizima nezaman ogretmek amaciyla yapsan asla yapamdi nezaman salip birden bisey yapinca hemen kapiyodu . Eglenmek icin yapin ogretmek amacini hissediyorlar resmen
Esilasel bukaga kızım 10 ay 15 günlük. Alkış-baybay-sar makarayı-gel gel yapıyor. Beni öp diyorum yanağımdan öpüyor, çirkin ol diyorum suratını ekşitiyor. Şuanlık bunları yapıyoruz ama sizinde bi sorun olucağını sanmam