Bidam fotoğraf çektirmek için gitmedik. Çocuğumun uyku sorunu vardı spaya gittiğimiz gün ve beraberindeki bir kac gün çok güzel uyurdu. Bi kaç seans gide gide uyku sorununu çözdük. Ayrıca kas gelişimi için önemli suyun içinde özgürce ve aktif hareket edebiliyor. Ayrıca bebegimde suyu seven bir bebekti ve çok keyif aldı. O mutlu oldukça anne baba olarak bizde mutlu olduk ailecek yapılacak bir aktivite oldu bizim için 😊