26 aylik cocugum hep meme emerdi. Uc gun oncesine kadar… yeni bir sutyen almistim deniyordum, biraz buyuk olmus cikartana kadar yana kaydi. O sekilde yandaymis gibi gorunuyordu memeler😝😖 cocuk oyle gorunce korktu Bir daha da emmek istemedi… korkuyorum diyor kaciyor ben meme dedikce. Simdi bana demeyin 26 aylik olmus zaten yeter falan… yetmez. Birincisi cocugumun alerjisi var bircok besine karsi. En temel gidalar sut ve sut urunleri, yumurta, kuru yemisler, kirmizi meyve sebzeler, narenciyeler…. bagisikligi cok zayif benden vitamin aliyor dolayisiyla. Alerjileri gecene kadar hem de bu pandemi doneminde sutten kesmeyi hic dusunmuyordum. İkincisi ben sutten kesmeye karsi biriyim. Cocuk kendi iradesiyle birakana kadar emsin diyenlerdenim. Hele oyle bant yapistirip salca surup falan korkutanlari hep elestirirdim. Simdi istemeden korktugum seyi hayatima cektim. Yavrum memeden korktugu icin birakti😢 ne yaptiysam
korkusunu yendiremedim ikna edemedim. Ben onun icin sirf mama icmesin diye aylarca alerji diyeti yaptim😭 sutten keseceksem bile bunu planli bir sekilde yapardim. Sabah gule oynaya emip aksam birden korkup reddedince trafik kazasi gibi bir sey oldu bu benim icin. Cok ani… taşıyamıyorum… hic hazir degildik ikimizde😢 gozume uyku girmiyor uc gecedir. Boyle emmeye emmeye sonunda sut bitecek😢 beni anlayanlar vardir eminim. Bu cok ozel bir bag… nolur bu konuda tecrubesi olanlarin tavsiyelerine cok ihtiyacim var. Sutum kesilmeden oglum memeye geri donsun🥺 birakacaksa da birakmak istedigi icin biraksin sonra. Korktugu icin degil😢