minderbob konuşma da genetiğin etkisi olmadıgını kim söyledi.
Ben buraya böyle bir yorum yaptım diye çocugumla sizin belirttiğiniz yönden ilgilenmediğimi ima eder gibi konuşmusunjz.. çocugum doğdugundan beri her gün anlayacağı düzeyde kısa cümleler ile konuşurum her gün dışarı çıkardım yaptıgım her eylemi anlattım mutfakta yemek yaparken bile aman bir ses duysun diye şarkılar söyledim durdum ayna karşısında ağızı belirgin şekilde açıp kapayıp sesler çıkardım
Eline oyuncak verirken boş boş vermedim hiçbir zaman,, bebeğim bak bu araba. Kırmızı bir araba.. Araba koccoooman vs daha milyon ilgiden bahsedebilirim
Su verirken. Ne istiyorsun.. Su mu?? Bak. Bu su. Su bardağın içinde.
Fakat… Konuşmadı. Su dahi demedi.
Hayvan sesi takliti çıkarmadı
Sizin çocugunuz erkenden konuşmaya başladı diye Bu sizin üstün başarınız olmuyor. Bu sizin şansınız. Boşuna anneliğinizi burada övünerek anlatmışsınız bana. kültürsüz ilgisiz özensiz biri değiliz anne baba olarak.
Ama.. Olmayınca olmuyor. Olmuyor. Belki zamanla.
Bir umutla