Kub_ benimki de 5 ay 10 günlük valla maşallah diyeyim kendi sabah 8de uyanmaya başladığından beri uyku düzenimiz oturdu. Hemen yazayım belki faydası olur 4. Aydan sonra hiç umudum yoktu çünkü 😊
8.00 kalkıyor beslenme bakımdı aktiviteydi derken 2,5 3 saat uyanık duruyor. 11e doğru uykuya geçirmeye çalışıyorum ve uyumadan önce altını değiştirme ya da altına bakıyorumki uyku sinyallerini alsın. Benim kızım 30. Dakika da uyanıyordu sürekli, o uyanmadan yanına gidip uyanmasını sağlayıp tekrar uykuya geçmesini sağlıyorum (beşikte sallanıyor) eğer ben gittiğimde uyanıksa kendim görünmeden beşiğini sallıyorum tekrar uykuya geçiyor bu şekilde 1,5 2 saat uyuyor. Sonra tekrar 2,5 3 saat durup 2 uykusunda da aynı şekilde yapıyorum zaten gitgide kısa uyumamaya başladı. 2. Uykusunu 3, 4 arası yaptırıyorum burda da eğer kısa uyuduysa 3. Uykuya da yaptırıyorum ama 3. Uyku yarım saati geçirmiyorum. Eğer 2. Uykuyu da uzun uyuduysa 3. Uykuyu hiç yaptırmıyorum 9.da yatırıyorum tabii uyku rutini oluşturdum rutini uygulayınca gece uykusuna yatıcağın anlıyor zaten bazen 1 saat sonra tekrar uyuyor önce beşiğinde sallıyorum eğer uykuya dalmazsa emzirip tekrar yatırıyorum. Bu şekilde bi düzen yaptık inşallah bozulmaz belki size de faydası olur 😊