Prenseslerinannesii similac kullanmadım.sma yı hastanede verdıler önerdıler çok eski bi mama geçmişi sağlam iyi bir mama aslında ilk onu aldım. Çiğ balık kokusu ağır geldı bebegım fazlasını çıkardığında koku çok ağır gelıyordu.bebelac gold çok şekerli baktım tadına içmedi istemedı,golden Goat keçi sütlü basleyıci bir mama tavsıye ediliyor bayağı.biraz ağır gelebılıyor keçi sütü diye.onu da bi süre kullandık bitirdık.aptamile de iyi diyorlar.denemedım.buarada çok degıştırmeyın dıyorlar,o mamadan bu mamaya.ama kabul edene ve alışana kadar mecbur kalıyorsunuz.tecrübelerim bunlar🤦🏻♀️Zor bi süreçti,geçti😕😌🙋🏻♀️