Nur9920 Göğsümün ucu çok kötü yara oldu bebeğim emerken kan geliyor bi zararı olur mu bebeğime🥺🥺🥺 önlüğü felan hep kanla doluyor
Nur9920 Rumeysa28 vazelin sürüyorum iyi oluyordu ama o da artık fayda etmiyor bal sür dediler bakalım deniyorum şuan
Efeannesii Kansolin göğüs ucu kremi var hemen işe yarıyor canım bir dene istersen bend eo durumdayım ama o kadar kanamıyor
Nur9920 Efeannesii KarPrensesi bebeğim 3 aylık oldu nerdeyse ama hala göğüs yaraları çekiyorum😢🤦🏼♀️🤷🏼♀️🤷🏼♀️ İnşallah iyileşir
KarPrensesi Benimde öyle olmuştu merak etmeyin bir sıkıntı olmaz. Bebeğiniz emdikçe göğsünüz iyileşicek
LadyGugu Nur9920 Bebeğinizi tekrar emzirmeden balı tamamen temizlemeyi unutmayın. 1 yaş öncesi bebeklere bal tehlikeli.
Efeannesii Nur9920 benimki bir yaşında dişleride çıktı şuan paramparça uçları ama mecbur emziriyorum öyle bi ısırıyorki şuanki hiçbişey değil resmen parçalıyor
Nur9920 LadyGugu ya evet duymuştum böyle birşey ıslak mendille siliyorum yeterli olur mu acaba ama bal iyi geldi kanı kesiyo en azından
Nur9920 Yoruldum lanolin krem var bende duyduysanız eğer keçi yününden yapılan bi krem Silikon göğüs ucu kullandım bir göğsüm iyileşt ama diğeri hala iyileşmedi🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤷🏼♀️
Yoruldum Nur9920 Düzenli kullanımda mutlaka iyileşiyor bence başka ütün kullanmayın saatte bir lonolin sürün ve kalkan takın bir süre sonra geçiyor aynısını yaşadım 💕