patuli bizim doktorumuz erken dönemde ek gıdaya başlamayı önerdiği için kendisi çağırmıştı 5.ayda gelin muyaane edelim.diye . Ama sizin erken başlatmak gibi bir fikriniz yoksa bence 6.qyda gidin . Çünkü bazı doktorlar 6.ayda kan almak için çağırıyor demir vs bakmaya bazıları 8.ayda